Általános szerződési feltételek

1. KIK VAGYUNK

Név: Skybar Management Kft. 

Székhely: 1115 Budapest, Fraknó utca 6. B. ép. 6. em. 20. ajtó

Cégjegyzékszám: 01-09-446489

Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 32860487-2-43

Weboldal címe: https://selvaskybar.hu

A továbbiakban: Szolgáltató 

Panasz esetén a panaszbejelentés elérhetőségei:

E-mail: hello@selvaskybar.hu   

Telefonszám: 06 70 512 4563

Üzleti tevékenység helyszíne: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 4.

2. AZ ÁSZF HATÁLYA

  • Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a https://selvaskybar.hu weboldalon és annak aloldalain a Szolgáltató által szervezett eseményekre történő belépőjegyek megvásárlásának feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Jegyvásárló között keletkező jogviszonyból eredő jogokat és kötelezettségeket.
  • Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, a Jegyvásárlóra, illetve a belépőjegy birtokosára (amennyiben személye a Jegyvásárlótól eltér) terjed ki.
  • Az ÁSZF 2025. szeptember 30.. napján lép hatályba és határozatlan időre szól.

3. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

  • A Szolgáltató a weboldalon és annak aloldalain keresztül általa szervezett eseményekre szóló belépőjegyeket értékesít.
  • A jegyvásárló (a továbbiakban: Jegyvásárló) a belépőjegy megvásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF tartalmát megismerte és annak tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Jegyvásárló kijelenti továbbá, hogy a személyes adatai kezelésére vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatót megismerte.
  • A Jegyvásárló az adott eseményre szóló belépőjegy kosárba helyezését és a „Megrendelés” gombra való kattintást követően, a belépőjegy vételárának 50%-át előlegként (a továbbiakban: Előleg) fizeti meg. A Jegyvásárló elfogadja és tudomásul veszi, hogy a belépőjegy árának fennmaradó 50%-át a helyszínen köteles kifizetni.
  • Az Előleget a Jegyvásárló online, a belépőjegy megrendelését követően haladéktalanul, bankkártyás fizetéssel a Stripe fizetési rendszerén keresztül fizeti meg. 
  • A sikeres fizetésről a Jegyvásárló automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza az előleg megfizetéséről szóló számlát is. 
  • A jelen ÁSZF szerinti szerződés a Jegyvásárló által megadott e-mail címre küldött, fizetés sikerességét visszaigazoló automatikus e-mail beérkezésének időpontjában jön létre. A jelen ÁSZF szerinti szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott módon állít ki és őriz. 
  • A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.

4. VÉTELÁR, FIZETÉSI MÓD

  • A weboldalon feltüntetett Előleg, illetve jegyár bruttó ár, amely tartalmazza az ÁFA-t.
  • Az online fizetés a Stripe rendszerén keresztül történik, bankkártya használatával. A Stripe a vásárlás során a szükséges bankkártya-adatokat saját rendszerében kezeli, azokhoz a Szolgáltató nem fér hozzá.

5. ESEMÉNYEN VALÓ RÉSZVÉTEL, ESEMÉNY LEBONYOLÍTÁSÁRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK

  • A Jegyvásárló, illetve a belépőjegy birtokosa (amennyiben személye a Jegyvásárlótól eltér) az eseményen való részvételre csak a teljes vételár megfizetése esetén jogosult, az Előleg megfizetése önmagában még nem jogosítja fel a Jegyvásárlót a belépésre. 
  • Az eseményt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja, a Szolgáltató ugyanakkor minden tőle elvárhatót megtesz az esemény biztonságos lebonyolítása érdekében.
  • Bódult állapotú, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt álló, továbbá az eseményhez nem megfelelő ruházatban érkező személy(ek) adott eseményre való belépését a Szolgáltató még érvényes belépőjegy felmutatása mellett is megtagadhatja. Ebben az esetben a már kifizetett Előleget a Szolgáltató nem téríti vissza.
  • A Jegyvásárló tudomásul veszi, hogy az eseményen kép- és/vagy videófelvételek készülhetnek, amelyen a Jegyvásárló képmása is szerepelhet. A Szolgáltató a képmásokat jogosult a saját oldalain – ideértve különösen a Szolgáltató Instagram, Facebook oldalát és 2.1 pont szerinti saját weboldalát – közzétenni.  

6. ELÁLLÁS, VISSZATÉRÍTÉS SZABÁLYAI

  • A Szolgáltató jogosult az esemény időpontját, programját indokolt esetben módosítani, amely körülményről a Jegyvásárlókat előzetesen e-mail útján értesíti. A Szolgáltató az e-mailben megjelöli az esemény új tervezett időpontját vagy az esemény programjának változását, vagy erről egy későbbi e-mailben külön értesítést küld a Jegyvásárló részére. 
  • A Szolgáltató az esemény időpontjának, programjának változásáról szóló értesítésében – vagy amennyiben ez később történik, úgy az új időpont, programról szóló értesítésében – felhívja a Jegyvásárló figyelmét arra, hogy az értesítéstől számított 8 napon belül nyilatkozzon arról, hogy kíván-e élni elállási jogával. 
  • Amennyiben a Jegyvásárló ezen határidőn belül, a belépőjegy megvásárlásakor megadott e-mail címéről küldött levelében arról értesíti a Szolgáltatót, hogy élni szeretne elállási jogával, úgy részére a Szolgáltató a már kifizetett Előleg összegét 14 napon belül visszatéríti. 
  • Amennyiben a Jegyvásárló a fenti határidőn belül nem nyilatkozik az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan, a Szolgáltató úgy tekinti, hogy a Jegyvásárló elállási jogával nem kíván élni, és az esemény új időpontját, programját elfogadja. Ez esetben a Jegyvásárló az Előleg visszatérítésére nem jogosult.   
  • Tekintettel arra, hogy a belépőjegy időponthoz kötött szabadidős szolgáltatásra vonatkozik, jelen ÁSZF szerinti szerződés esetében a Jegyvásárló nem gyakorolhatja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát. Erre tekintettel, a Jegyvásárló nem jogosult az Előleg visszatérítésére, ha a Jegyvásárló vagy az a személy, aki részére a belépőjegyet megvásárolta (amennyiben személye a Jegyvásárlótól eltér) az eseményen nem kíván vagy nem képes részt venni és ezért a jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől eláll.
  • Amennyiben az esemény elmarad, a Szolgáltató a Jegyvásárló által már kifizetett Előleg összeget teljes mértékben visszatéríti a Jegyvásárló részére az erről szóló értesítéstől vagy legkésőbb az esemény tervezet időpontjától számított 30 napon belül. 
  • Az esemény elmaradásán és a fentiekben meghatározott eseteken kívül a Jegyvásárló által már kifizetett Előleg összegének visszatérítésére nincs mód. 

7. JEGYVÁSÁRLÓ ADATAI

  • A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Jegyvásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
  • A Jegyvásárló kijelenti, hogy az online megadott adatai a valóságnak megfelelnek. A Szolgáltató kizárja felelősségét a Jegyvásárló által tévesen, hibásan vagy hamisan megadott adatokból, illetve tévesen, hibásan vagy hamisan megadott e-mail címekből eredő károk vonatkozásában.
  • A Szolgáltató a Jegyvásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért.

8. PANASZKEZELÉS, EGYÉB JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

  • Amennyiben a Jegyvásárlónak valamilyen panasza van a vásárlással, a felek közötti szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy szóbeli és írásbeli panasszal is élhet a Szolgáltató felé.
  • A Jegyvásárló a Szolgáltatónak szánt panaszát az ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségek útján szóban vagy személyesen, továbbá postai levél útján is közölheti.
  • A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Jegyvásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Jegyvásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Jegyvásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  • A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követő 30 napon belül írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt.
    • Amennyiben Szolgáltató és Jegyvásárló között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Jegyvásárló jogosult:
  • Panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál (a járási hivatalok illetékessége és elérhetőségei itt találhatók: https://jarasinfo.gov.hu/)
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezésére (a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei itt találhatók: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek)

9. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  • A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, és a módosításokat a https://selvaskybar.hu weboldalon teszi közzé.
  • Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. rendelkezései irányadóak.

Close
Close